کاشت ریش تهران

Wiki Article

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

کاشت ریش به روش bht مزایای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

در روش‌های غیر تهاجمی این مقدار حدودا یک هفته خواهد بود و در روش‌های تهاجمی ممکن است تا سه ماه هم طول بکشد.

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مراقبت های بعد از کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید برای جوان سازی دست چه کنیم؟

در کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی از بهترین تیم پزشکان متخصص و خدمات ویژه کمک گرفته می شود. ضمانت نامه کتبی برای همه عمل های انجام شده وجود دارد و در صورتی که مشتری از میزان تراکم موهای کاشته ناراضی باشد موسسه به هزینه خود اقدام به کاشت مجدد خواهد کرد. در این مجموعه از روش های نوین کاشت مو کمک گرفته می شود.

با دستگاه بیحسی بدون سوزن ( درموجت ) دیگر بی حسی دردناک نیست . تزریق بی حسی با سوزن کمی درد دارد و به همین دلیل بسیاری را از کاشت مو منصرف می کند ، دستگاه درموجت این مشکل را کاملا حل کرده ، همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید این دستگاه ماده لیدوکائین را که یک ماده بی حسی است را به صورت فشرده شده به ناحیه مورد نظر انتقال میدهد .

واحد فولیکول مویی که کاشته می شود از موی کاشت ریش طبیعی خود شخص بوده و کاشته می شود، به همین دلیل مانند ریش طبیعی با مراقبت قابلیت اصلاح وجود دارد.

امروزه با ابزارهای مدرن در حوزه کاشت مو، می توان تعداد قابل قبولی شکاف را در مساحت مرد نظر پوست ایجاد کرد.

سبیل: موی رشد پیدا کرده در قسمت فوقانی لب را سبیل می نامند که در گذشته یکی از نشانه های مهم مردانگی و دینی بوده و بسیار حرمت داشته است.

اما برخی از آقایان هستند که از ریش و سبیل کم پشتی برخوردارند و همین موضوع آن ها را نگران کرده است. ولی ما یک خبر خوب برای این افراد و همه آقایانی که به زیبایی ریش و سبیل خود اهمیت می دهند داریم.

از مصرف دخانیات یک ماه قبل و یک ماه بعد از عمل کاشت ریش به طور جدی خودداری کنید.

از دست زدن، مالیدن، خاراندن محل کاشت، خراشیدن و… ریش و سبیل جدا پرهیز نمایید.

کسانی که به دنبال بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران هستند آنیل را به خوبی می شناسند. این کلینیک در غرب تهران قرار دارد و از بروزترین مراکز زیبایی بر پایه علم محسوب می شود. تجهیزات به روز و کادر مجرد این کلینیک سبب شهرت آن شده است. کلیه خدمات زیبایی در این کلینیک توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

یکی از مهم ترین دلایل ریزش ریش یا کم پشت بودن آن در آقایان پایین بودن سطح هورمون تسترون در آنها است. همچنین عوامل ژنتیکی نیز نقش بسزایی در ریزش ریش دارند. 

Report this wiki page